vrijdag 29 juni 2012

Dag 314 Verliefd

Ik heb een stempel gekocht van Unity stamps. Voor mij helemaal een nieuwe vondst. En ik ben helemaal verliefd op dit meisje. Ik ga sparen voor nog 4 andere in deze serie. Vandaag een proefjes op aquarel papier. De dag was te druk, en te vol om nog verder aan deze kaart te prutsen.
Het was wel een dag met een gouden randje. Daar zijn er weinig van op het moment, deze koester ik.

I bought a stamp, a Unity Stamp. For me, it was a completely new discovery. And now I am totally in love with this girl. I am gonna save up for for others in this line. Today I only can show a test on watercolour paper. My day was to busy, and to full to make it into a card.
It was, however, a day with a golden lining. There are too little of those days nowadays, so I will cherish this day.

Geen opmerkingen: