dinsdag 19 juni 2012

Dag 304 Baby Amigurumi, deel 1

Ik wou, dat ik een hele dag, ongestoord kon haken, kaarten maken, of scrappen. Dan maakte ik eindelijk alle projecten die ik zou willen. Maar helaas.
Vandaag had ik een sollicitatiegesprek, ging ik koffie drinken bij iemand, kwam er iemand bij mij koffie drinken, had ik wat te bespreken met mijn zus, moest ik naar de voorspeelavond van mijn dochter, tussendoor nog kinderen opvoeden, en huishouden doen.
Erg veel tijd om te haken bleef er dus niet over. Ik heb een stuk gehaakt aan de regenboogdraak, en weer uitgehaald vanwege een grote telfout, en een stukje aan de baby. Eindelijk,. Dochter (3) was helemaal blij. Helaas is de dag om, en moet ik gaan slapen. Morgen verder...

I wish, I had a whole day for scrapping, stamping en crochet. Then I would finally make all the projects I want to. But..Today I had a job interview, drunk coffee with a friend, other friends came to visit me, I had somethings to discuss with my sister, had to go to the music school performance with my 12 year old daughter,  and in between I had to raise children, do housecleaning, laundry.
That left not lot of time for crochet. I worked a bit on the rainbow dragon, and had to redo the whole thing.
And finally tonight I managed to work on the amigurumi baby for a while. My 3 year old is really happy. It is not finished yet, but I have to go to sleep now... More tomorrow I hope.

Geen opmerkingen: