woensdag 13 juni 2012

Dag 300 Sneakpeek

Vandaag heel druk bezig geweest. Op het moment ben ik erg aan het haken, en omdat dat allemaal meer tijd kost dan 1 dag, heb ik mijn regenboog draak nog niet af.
Ik had in deze bol een ernstige telfout gemaakt, en een deel uitgehaald, daar had ik zo de pest in, dat ik het haakwerk aan de kant heb gegooid. Gisterenavond was ik eindelijk op het punt waar ik een fout had gemaakt, en daarna ging het snel. Het eerste onderdeel van deze amigurumi is af. Nu zal de draak ook snel af zijn
Vanavond had ik eindelijk een idee voor de LIM challenge van deze week, maar omdat ik iets wilde met Glossy Accents (Ranger) kan ik dat pas morgenochtend laten zien. Want dat moet nou eenmaal een nachtje drogen.  En omdat het toch moest drogen, heb ik gelijk ook maar Perfect Pearls (Ranger) gebruikt.

I have been very busy today. At the moment I am totally in to crochet. And because the things I make usually take more than 1 day, I haven finished my rainbow dragon yet.
I made a terrible counting error in this ball. So I had to redo a part. I hate that, so I stopped working on it. But yesterday I finally reached the point where I stopped and then the ball was quickly finished. The first part of this amigurumi is finished, it will be a real dragon soon.
Tonight I finally had an idea for the LIM challenge of this week. But because I wanted to work with Glossy Accents (Ranger) I can not show the result yet. That really has to dry over night. And when it has to dry anyway, I could work with Perfect Pearls (Ranger) aswell. I will show the card tomorrow morning.

Geen opmerkingen: