zondag 27 mei 2012

Uitstel

Vandaag 50 uitnodigingen gemaakt op verzoek van mijn zus. Die doet binnenkort conservatorium examen en vroeg mij om een uitnodiging te maken. Samen kwamen we tot een geweldig ontwerp en hoefde ik alleen nog maar te maken. Deze week ging werkelijk alles mis wat mis kon gaan, en tenslotte gooide ik ook nog koffie over 20 al op maat gesneden kaarten. Vandaag aan de slag, en om 8 uur vanavond kon ze alles ophalen. Maar nu ben ik zo leeg, dat ik ook niet meer iets voor het blog kan maken, en dat terwijl ik een idee heb! Morgenochtend vroeg dan maar. Wordt vervolgd...... Today I made 50 invitations for my sister. She has to do a conservatory exam soon, and asked me to make invitations for that. Togehter we made a design, and I only had to make it. This week everything went wrong. And yesterday I even spoiled some coffee on 20 just cut and punched cards. Today I finally finished them, and my sister picked them up around 8 pm. And now I am so empty that I can not make another thing. I do have an idea for the blog, but will make it later. To be continiud

Geen opmerkingen: