dinsdag 29 mei 2012

Dag 283 Blikje

Omarijke bracht een tas vol lege koffieblikjes zaterdag. ZOOO leuk. Ik had gelijk zin om daar wat mee te doen. De eerste werd blauw. Ik heb met een stempelwiel een achtergrond vel gemaakt. Daarna heb ik met een pearlpen alle bloemen gele hartjes gegeven en laten drogen. Met een ander stempelwiel heb ik 2 randjes gestempeld, en de bloemen een beetje ingekleurd. Daarna heb ik met de set Bordering on romance bloemen gestempeld en een groot label gestansed.Daarna heb ik alles samen gevoegd. Het label is verder nog leeg, daar kan wat opgeschreven worden als het blik gevuld wordt. Ik denk dat het een leuk cadeau gaat worden voor iemand, ooit.
Omarijke brought me some cans on saterday, empty ones. Soo much fun. I instandly knew what they were good for. The first turned out blue. I made a background paper with a stampwheel, and coloured all the centers with a pearlpen. put it aside to dry. With another stampwheel I stamped 2 borders and coloured the flowers with alcohol markers. I stamped 2 flowers with the set Bordering on Romance, coloured them with Derwent Coloursoft and diecut a frame. Then I put all things together. I left the label empty for now. I can write something on it, when I have filled the can with something. I think this will make a great gift someday..

Geen opmerkingen: