maandag 30 april 2012

Dag 254 Kerstkaart

Bij het opruimen en reorganiseren vond ik mijn paper cast mallen terug. Het zat al een tijdje in mijn hoofd dat ik met paper cast wilde spelen en dat ik mijn mallen tevoorschijn moest halen. En toen ik ze tegen kwam bij het opruimen was dat een goed moment. Dus heb ik de kerstmallen er gelijk uit gezocht en apart gelegd. Afgelopen vrijdag heb ik heerlijk met papierpulp en water zitten kliederen. Alles te drogen gelegd, en gisteren de eerste serie uit de mallen gehaald. Niet alle mallen zijn even dik, en de ene mal is natter gebleven dan de ander. Niet alles is dus tegelijk droog. Vanavond de eerst gekleurd met aquarelverf en glitter aquarel. Accenten aangebracht met Perfect Pearls, en een piek van glitter. tekst is van Stampin Up, gestempeld met versamark en ge-embossed met vanille embossingpoeder.
When cleaning and re-oganising my stash I re-discoverd my Paper Cast molds. It was in my mind for a few weeks that I wanted to play with paper cast again, and finding the molds seemed like a good time to accually do so. So when re-organising the molds, I kept out the christmas molds, and put them aside. Last friday I have been playing with paper pulp and water. Then I put the molds to dry. Because not every mold has the same dept, and when I filled the molds net evenly wet, the paper cast will not be dry all at the same time. Tonight I coloured the first with watercolour paint and shimmer paint.I made some accents with Perfect Pearls, and the top of the christmas tree is made with glitter. The sentiment is Stampin Up, I stamped it with Versamark, and heat embossed it in Vanilla

Geen opmerkingen: