dinsdag 24 april 2012

Dag 249 Congrats

Allerlei dingen gedaan vandaag, ook een kaartje gemaakt, maar die kan ik nog niet bloggen. Dus vanavond nog een kaartje gemaakt voor het blog. Er was alleen een spannende film op tv, dus erg snel ging het niet. De film was geweldig. En het kaartje lukte zelfs zoals ik wilde. Ik heb een bloem gestempeld op een stukje acryl. Met groene stazon, en op de achterkant ingekleurd met markers. Daarna uitgeponsd. Op een scallop circle heb ik een tekst gestempeld en daar het acryl opgeplakt. De achtergrond is gestempeld met een achtergrond stempel waarvan ik het merk niet zeker weet, ik dacht Stampin Back. De kaart met een stukje maskertape afgetekend, en de stempel met een deel van de Big and Juicy beinkt. Daarna gestempeld. Het maskertape op de grens van het gestempelde deel geplakt, en de stempel beinkt met het andere deel van de Big and Juicy. Op de naad heb ik een lintje geplakt. Een nep strik gemaakt met een brad, en de linten lang gehouden. Daar het label of medallion opgeplakt.
All kind of things done today, including making a card. But I can not show that yet, so tonight I had to make a card for my blog. But there was exciting movie on the tv tonight, it made cardmaking very slow. The movie was great, and the card got finished. I stamped a flower on a piece of acryl. I used green stazon, and coloured the flowers on the back with markers. Then I punched it out. I glued it on a scallop circle, where I stamped a sentiment on first. For the background I masked the card in half, and stamped a background stamp using half of the Big and Juicy. Then I masked the otherhalf of the card and stamped the background stamp again.Now using the otherhalf of the Big and Juicy. On the seam I attached a ribbon. I made a faux bow using a brad. I kept the end of the bow long, and attached the label or medaillon on them.

Geen opmerkingen: