donderdag 12 april 2012

Dag 239 ATC

Omdat ik mijn stempels aan het uitzoeken ben, kom ik alle mooie stempels weer eens tegen. En zoekende naar de juiste sets, kom ik ook allerlei vergeten technieken en ideeen tegen.
Zo ook deze, een omgekeerde noem ik het. De stempel zetten, en de achtergrond kleuren en de stempel zelf ongekleurd laten.

Dan is een ATC een prachtige manier om zo een techniek uit te proberen. Dus dat heb ik gedaan. Ik heb de stempel gezet met Stazon, en de achtergrond gesponsed met twee kleuren Distress inkt.
En daarna nog een tekst gestempeld.


Because I am sorting my stamps, I see all the beautiful stamps again. And looking for the right combination in sets, I also find all kinds of forgotten techniques and ideas. Like this one, a backwards I call it. You stamp an image, and colour the background and not the image.

An ATC is a perfect way to try such a technique. That is what I did. I stamped the image with Stazon on an ATC, and coloured the background with 2 colours Distress ink. I stamped an image in the corner.

Geen opmerkingen: