maandag 12 maart 2012

Dag 209 Kerstkaarten bewaarbox

Als ik nou steeds een kerstkaart maak, moet ik ze ook ergens opruimen.
Bij Ikea vond ik canvas dozen, en er daar een van meegenomen. Die met gouden acrylverf goudkleurig gemaakt.
Het label dat bij de doos zat heb ik nagetekend op rood papier en daar sneeuwvlokken op gestempeld. Met een Dymo Tagmaker heb ik Kerstkaarten geprint op kerstpapier, en dat opgeplakt. Het label het ik met frame op de doos vastgemaakt, zoals het in de beschrijving stond.

Daarna heb ik uit parelmoer papier allemaal ATC's gesneden met de ATC stans. En daar kleine kerstkaartjes van gemaakt. Een aantal heb ik dubbel gemaakt, en die komen later op een kaart.
Met de kaartjes heb ik de doos verder versiert.




When i keep making christmas cards, I have to have something to put them.
At Ikea I found this canvas box, and I took one of them home. With gold acryl paint I painted the box gold.
The label, with belongs to the box, I made in red, and stamped snowflakes on it.
With the Dymo Tagmaker I wrote Chirstmas cards, and printed that on christmas tape, and attached that to the label.

I cut ATC's with the Sizzix ATC die, and made small christmas cards. A few of them I made two times, and you will see them appear later on christmas card.
With the ATC's I decorated the box.

Geen opmerkingen: