maandag 5 maart 2012

Dag 202 Kerstkaart

Als ik toch bezig ben, gelijk nog maar eentje.

Toen ik een paar weken geleden mijn lade met papier opruimde, vond ik ook achtergrond kaartjes, waar nooit kaartjes van gemaakt zijn. Dit is er 1 van. Het kaartje is gesneden met een Lace mal. Daarna vastgemaakt op de basiskaart met 4 eyelets.

In het midden heb ik een ster gestempeld 2x, 1x met goud, en een beetje daarnaast een keeer met blauw. Er om heen een tekst. 4x dezelfde.


While I am at it, yet another one.

WHen I was reorganising my paper the other week, I found a lot of backgrounds, which never became a card. This is one of them.
The card is cut with a Lace template. Then I attached it to the base card with 4 star eyelets.
In the middle I stamped a star. once in gold, and than, slightly off in blue.
Around the Lace star I stamped a sentiment. 4 times the same one.

Geen opmerkingen: