donderdag 1 maart 2012

Dag 198 Bloemen

Op Ebay had ik een heel erg leuke pons gekocht, en toen ik van de week mijn ponsen ging uitzoeken kwam ik hem weer tegen. Om te laten zien wat de pons kan, heb ik een hele serie rode en roze bloemen geponst. Met deze ponsen is het mogelijk om een slinger te vlechten van deze bloemen.
Voor deze kaart heb ik de bloemen op een kaart geplakt, en met perlen pen gele hartjes gemaakt.
Toen een paar dagen laten drogen. Ooit heb ik een kaart sneller afgemaakt nadat ik perlen had gemaakt, en die kaart is mislukt omdat ik te snel dacht dat het de perlen droog waren.

Vanavond heb ik een label gesneden, uit geel papier, en uit roze foam. Op het gele papier heb ik een tekst en bloem gestempeld, en een randje gemaakt met een marker in dezelfde kleur als de stempelinkt. En het label op het roze foam en toen op de kaart geplakt.


On Ebay I bought a great punch, which I rediscovered when I reorganised my punched last week. To show what this punch could do, I punches a lot of red and pink flowers with it. You can make a garland with this punch because you can interlock the petals of the flower.
In this case I glued the flowers on a card, and made hearts with a yellow perlen pen, and put it away to dry for a few days. Once I made a card with perlen pen, and that failed because I too quickly thought the perlen were dry.

Tonight I cut a label from yellow paper, and pink foam. On the yellow paper I stamped a sentiment, and a flower. And I made a red border using a marker. I attached the label on the pink foam, and then on the card.

1 opmerking:

Judy1223 zei

Wow, what a pretty way to use your new punch!