dinsdag 21 februari 2012

Dag 189 LaRo

Een tijdje geleden zag ik in een tijdschrift een kaart met daarop een stempel die ik echt wilde hebben. Het kostte me een tijdje om de stempel te localiseren, maar met hulp van mijn webvriendinnen lukte dat.
Vandaag kwam de stempel binnen, en ik heb er gelijk een kaart meegemaakt. Ik was iets heeel anders van plan, en had deze stempel afgedrukt op een ander blaadje. En toen zag ik gelijk wat het moest worden.

De stempel opnieuw gestempeld, maar nu op een kaart. Ingekleurd met Derwent potloden. Metallic en Coloursoft.
Ze is ingekleurd in de kleuren van onze eigen Yolanda, onze landrover (LaRo) die in de opslag staat, wachtend tot we haar weer rijvaardig krijgen.
Als laatste heb ik een tekst gestempeld.


A while ago in a magazine was the picture of a card with a stamp on it, I really had to have. It took me a while to indentify the stamp, but with some help of my webfriends I managed.
Today the stamp finally arrived, and I made a card with it. I had something different planned but when I stamped the image on a piece of paper, I 'saw' another card.
So I stamped the image again, but now on the card itself.
I coloured the car with Derwent Pencils, both Metallic and Coloursoft.
The car is coloured in the colours of our own Yolanda, our own LandRover (LaRo) which is in the garage till we get her ready to go on the road again.
Finally I stamped a sentiment.

2 opmerkingen:

Annelies zei

Hij is heel mooi!!

Linby zei

Great card and a great sentiment
Linbyx