maandag 13 februari 2012

Dag 181 Valentijn, voor mijn lief

Na een slechte nacht, omdat mijn 3 jarige dochter ziek was, volgde een heel drukke dag. Met nog drukkere kinderen. En toen wilde ik nog een kaartje maken. Eigenlijk te moe, te weinig inspiratie.
Tot mijn lief tegen me zei dat het morgen valentijn is.

Dus heb ik speciaal voor hem een valentijns ATC gemaakt. Hartjes en tekst gestempeld,gemaskerd en een kaaslinnen stempel er over heen gestempeld.

In het patroon van de stof heb ik stipjes gezet, die als kruissteekjes kleine hartjes vormen.
De tekst vind ik mooi, en is zo waar.


After a bad night, because my 3 year old daughter became ill, I had a very bussy day, with even more bussy children. And than i wanted to make a card. Too tired, not any inspiration at all, till my love told me it is valentine tomorrow.

So I made him a special Valentine ATC. I stamped the hearts and sentiment, and masked them. Then I stamped a linnen pattern stamp over it.

In the pattern of the linnen, I put dots. Who like crosstiches make little hearts.
The sentiment is one I love, and it is soo true.

1 opmerking:

Annelies zei

Mooi!

And Happy Valentine!