zondag 12 februari 2012

Dag 180 Take Care

Dag 180 alweer, toen ik aan dit project begon had ik niet verwacht dat ik het 21 dagen zou volhouden. Af en toe is het heel lastig, maar tot nu toe lukt het toch al 180 dagen.

Het kaartje van vandaag, is eigenlijk het kaartje van gisteren , maar door computer problemen liep dat iets anders. Die zijn niet opgelost maar mijn oude computer werkt weer naar behoren, en voorlopig ben ik daar zeer tevreden mee.

Ik heb de bloem met stempelstiften ingekleurd, en daarna gestempeld. En het sentiment er onder gestempeld met versafine. Daarna heb ik een ovaal gesneden uit maskertape (met Coluzzle, kennen jullie dat nog?)
En de bloem en sentiment afgemaskerd. Daarna heb ik in 3 hele lichte kleuren het kaartje vol gestempeld met een grote bloem, en het masker weer verwijderd. Een heel snel kaartje, vrij ongewoon voor mijn doen.


Day 180 already! When I started this project I didn't anticipate that I would last 21 days. Persevering is difficult sometimesbut until now I did this 180 days.

Todays card really isyesterdays card but due to computer problems it turned out differently. They're not solved yet but my old one works as intended and I'm quite happy with the old one.

I colored the flower with stamping markers then stamped. Added the sentiment with Versafine. Then cut an oval from maskertape (with coluzzle - remember that?)
Then masked flower and sentiment and used a large flower to fill the card with three light colors. Finally removed the mask. A quickie - fairly unusual for me...

Geen opmerkingen: