zaterdag 11 februari 2012

Dag 178 Bloom

Op internet zag ik een filmpje van Tim Holtz, die me iets vertelde over Perfect Pearls wat ik wilde uitproberen. Op zoek naar de Perfect Pearls vond ik liquid Rubons. Een product dat ik ooit eens gekocht heb omdat er in de Creating Keepsakes iets leuks stond, maar wat voor mij gewoon niet op die manier werkte. Opgeborgen, en eigenlijk vergeten dat ik het had.
Nu maar eens tevoorschijn gehaald, en mee gespeeld. Of ik nou niet het juiste mee gedaan heb, of de techniek uit de Creating Keepsakes gewoon niet de mijne was, ik weet het niet, maar zo als ik het nu heb gebruikt vind ik het heel erg leuk spul. Dat ga ik zeker vaker gebruiken.

De roos is een oude Stampin Up set, die ik pas geleden op Ebay heb gescoord. Gestempeld, uitgeknipt en 3D opgeplakt. Ik ben erg blij dat mijn vriendin de foamtape blokjes in 3 diktes vond, dat maakt het 3D opplakken veel mooier.

Toen alles op elkaar lag, wilde ik een tekst op de ondergrond. Eigenlijk een gedicht, maar ik heb geen mooie gedicht stempel. Zoekend tussen mijn stempels, vond ik deze stempel. Uit een set, meegebracht voor me uit Amerika, door dezelfde vriendin. Die past er prachtig bij.

I saw a movie clip by Tim Holtz that told a story about Perfect Pearls and I wanted to try that. While looking for Perfect Pearls I stumbled on liquid Rubons. A product I bought sometime because of something nice in Creating Keepsakes but did not work out for me alas. Stored it and forgot about it.
So I searched for it, got it out and played around. Wether I didn't apply the technique in the right way or that it just wasn't me I don't know but used this way I think it is a nice product. I'm going to use it more often.

The rose is from an old Stampin Up set that I bought on Ebay recently. Stamped it, cut it out and mounted it in 3D. I'm quite happy my friend found foam tape in three different thicknesses because that makes mounting in 3D much more beautiful.

When everything was stacked up I wanter a text on the background. A poem really but I lack a good poem stamp. Searching around in my stamps I found this text. It comes from a set brought for me from the USA, by the same friend. I think it really fits in quite nicely.

1 opmerking:

Fenny zei

Dit is heel erg mooi Marrigje, bloem is schitterend en ook de spreuk. Achtergrond vind ik werkelijk echt heel erg mooi.

liefs, fenny