donderdag 2 februari 2012

Dag 170 Embossing

Ik wist het niet vanavond. Dus dook ik in mijn doosje met al eerder gemaakte achtergronden. Dat werkt meestal wel. Ik vond een achtergrond gemaakt in de scheerschuimtechniek.
Die heb ik geembossed, en de geemboste delen heb ik gekleurd met distressinkt. Met sponsjes, dus een beetje vaag.
Tenslotte heb ik er een tekststempel op gestempeld. Misschien had ik dat beter eerder kunnen doen maar ik bedacht het niet eerder.
I didn't know what to make this evening. So I took a look in the box with earlier made backgrounds. That does the trick most of the time.
I found a background, made in the shavingfoam technique.
I embossed it, and coloured the embossed area's with distress ink. I used sponges to do that, which made the colouring a bid faded.
To finish it I stamped a sentiment. I should have done that before embossing, but I didn't think of it than.

Geen opmerkingen: