zaterdag 11 februari 2012

Computercrash

Ik had een oude macbook gekregen, en die bedacht gisteren ineens dat ie er geen zin meer in had. Inmiddels heb ik mijn oude computer weer in gebruik genomen, maar de mail werkt niet. En mijn lief, die dat ff voor me zou moeten fixen, is afwezig. Morgenochtend dus een blog met een kaart, die wel gemaakt is, voor vandaag, en morgenavond een blog voor morgen. Dit is overmacht.

I had been given an old macbook. Yesterday, when I wanted to check my mail, it decided he didn't want to work for me anymore.
I use my old computer again, but the mail program doesn't work. And my love, who should fix that for me, is not here at the moment. SO tomorrow morning a blog with the card for today, and tomorrow evening a blog with the card for tomorrow. This is out of my hands.

Geen opmerkingen: