maandag 26 december 2011

Dag 136, Tag met crackle paint

Eigenlijk zou ik moeten bloggen over al het heerlijke eten, en de lekkere taarten die ik vandaag gemaakt heb. De vergeten taart, een nieuw soort brownie, de broden, en de cupcakes, die Lea gemaakt heeft.
Maar daar is dit het blog niet voor, dus alleen een foto.


I should blog about all the food I made today. The cakes, the brownie, the cupcakes (my daughter Lea made them) and the breads. But this is not the blog for that. So I just show you a picture.

Ik kwam een tutorial tegen, waarin ze iets lieten zien met crackle paint. Nooit eerder naar dat produkt gekeken, ik ben niet zo van de vintage en distress. Maar dit vond ik leuk. Dus heb ik van de week ene flesje clear crackle paint gekocht. Gisteren wat zitten prutsen. en vandaag afgemaakt.
Het is leuk spul. Hier ben ik nog niet mee uitgespeeld. Ik zal geen distress dingen gaan maken, maar ik zie mogelijkheden voor dit materiaal.


I found a tutorial on internet, where they used crackle paint. I never looked at this product, I do not like vintage and distress so much, but this I liked. So I bought myself a small bottle with clear crackle paint, and tried it out on a tag. I like it. It is a fun product and I need to play with it somemore. I would be making vintage cards, but I see possibilities for crackle paint.e

Geen opmerkingen: