maandag 26 december 2011

Dag 135 Nog een koffertje

Gisteren zomaar zin om nog een koffertje te maken. Daartoe het scoreboard met een vel scrappapier bekleed. Ik had een vaag idee in mijn hoofd.Iets in kerststijl.
Maar vandaag was ik toch niet echt in kerststemming dus werd het een beetje anders.

Het label is gestempeld en geembossed met embossingpoeder. Pas poging 5 werd zoals ik het wilde.
Bloemen en bladeren gestempeld op DCP papier. Een stuk of 12 bloemen, en nog veel meer bladeren. Van de bloemen heb ik erg veel over, van de bladeren minder. Alles uitgeknipt.
De harten van de bloemen zijn bewerkt met liquid pearls. En toen moest ik wachten tot het droog was.
De bladeren zo op de ondergrond geplakt,Daarna het label vast gemaakt met brads.
Toen de harten droog waren, de bloemen met verschillende diktes foamtape over de bladeren geplakt.

Omdat ik toen nog niet tevreden was, nog een vlinder gestempeld, en ge-embossed met wit embossingpoeder. Bij het uitknippen de voelsprieten afgeknipt, en vervangen door losse sprietjes. Het lijf van de vlinder zwart gekleurd met zwart.En alleen bij het lijf vastgeplakt met 3D lijm.



Yesterday I felt like making another suitcase. So I dressed the scoreboard with scrappaper. I intended to make a christmas suitcase, decorated in christmas style.
But today I wasn't feeling very christmassy, and made something different.

I stamped the label with versamark and heatembossed it with gold. This is only the 5th attempt, and this is not even what I had in mind. But that just didn't work.
I stamped the flowers and leaves on DCP paper, and cut them out. I made about 12 flowers, and even more leaves, and used only 3 flowers.
I decorated the hearts of the flowers with liquid pearls and had to wait till it dryed.
I attached the leaves to the lid of the suitcase. Than I attached the label with small brads to the suitcase. When the flowers were dry, I attached them with different thickness of foamtape over the leaves.

I wasn't quit happy with the result than. So I stamped a butterfly with versamark on cherry cobbler cardstock, and heat embossed with white. When I cut her out, I cut off the antennae, and used different one instead. I coloured the body of the butterfly with black. I attached the butterfly with 3D glue, only on its body.

Geen opmerkingen: