woensdag 7 december 2011

Dag 117 Big&Juicy

Dinsdagochtend vond mijn lief een pakje in de brievenbus. Op maandag de postbode gemist, en omdat er normaliter geen post komt, niet gekeken. Tot mijn grote verrassing was het een Big&Juicy inkpad, wat iemand mij cadeau heeft gedaan. Zo blij als blik was ik/ben ik.
Gisteren even mee zitten spelen, maar helaas, een kaartje wilde het niet worden. Vanavond ging het ineens veel beter.

Eerst heb ik het kaartje bestempeld met een achtergrond stempel van een linnen structuur. Daarover heen heb ik met een andere achtergrond stempel overheen gestempeld. Maar dan met de kleuren andersom.

De bloem is gestempeld op een stukje karton en uitgeponsed, de blaadjes zijn geknipt.
Nog een labeltje erbij.
Voor deze hele kaart heb ik alleen deze Big and Juicy gebruikt. geen andere inkt.


Tuesday my love found a package in the mailbox. On monday there is normally no mail, and I missed the mailman. To my big suprise it was a Big&Juicy, a precent from someone. I was/am very happy with this gift.
Yesterday I played with it, but it just wouldnt become a card. Tonight it went better.

First I stamped a background Linnen stamp at the background. Over it, I stamped a different background over it. But the colours revered.

The flower is stamped and punched out. The leaves are cut. Then I added a little label.
For this card, I only used the new Big&Juicy.

Geen opmerkingen: