maandag 28 november 2011

Dag 109 Nog meer bling

Toen ik eenmaal bezig was kwam er als vanzelf nog een bling kaartje.
Het kader is een binnenkant van een blikje Brads, het viel uit de deksel toen ik het open maakte, en ineens zag ik er een kaart in.

Het heeft nog 2 dagen tussen mijn spullen geslingerd, en toen ik het wilde schilderen, werd het met Glimmer Glam. Daardoor gelijk een LIM Kaartje.

Het kader is eerst met gesso bewerkt, omdat de glimmer glam te erg in het papier trok.
Daarna was ik van alles van plan maar dit is het geworden.
Knoopjes met heel lichte inkt gestempeld, en de paspop er op gestempeld met zwart.

het kader is vast gezet met borduur garen, ook glim.







When I was making a bling card, this one kind of made itself.
The frame was inside the lid of a tin with brads. It fell out when I opened the tin, and I knew it had to become a card.

The frame was between my stuff for a day or two, and when I started to colour it, I took out the glimmer glam. Looks like a LIM card.

I painted the frame first with gesso, because the glimmer glam sort of disappeared into the paper.
My idea for the card was different, but this is what I made. I stamped the buttons in very light colours, and stamped the dress form on top in black.

I attached the frame with a threat, bling as well.

Geen opmerkingen: