vrijdag 25 november 2011

Dag 107 Doillies.

Gisteren ben ik begonnen aan een tag, maar er kwamen vandaag stempels binnen waar eerst mee gespeeld moest worden.

Ik heb de stempels gestempeld met versamark, en geembossed met clear embossingpoeder. vervolgens heb ik mbv een brayer en een Big and Juicy kleur aangebracht.

Tja, en toen zat ik, een leuke achtergrond en dan... Dat is een probleem waar ik wel vaker tegen aan loop, komt ook omdat ik zelf niet van erg drukke kaartjes hou. En toen bedacht ik, dat ik het ook simpel kon houden.
Dus een lintje gezocht en daarop de tekst gestempeld.

stempels stampin Up Delicate Doillies
Artfully Asian.


Yesterday I started out to make a tag, but today stamps arrived which needed to be played with.

I stamped with versamark, and heat embossed with clear embossing powder. After that I applied Big and Juicy color with a brayer.

And then I had a great background, but what next??? That is a problem I have more often. I guess it is because I do not like 'loud' cards very much. So I came up with the plan to keep it simple. A ribbon stamped with some text, done!

Stamps: Stampin Up Delicate Doillies
Artfully Asian.

2 opmerkingen:

Annelies zei

Prachtig!!
(En hoeveel stempels heb je nou ondertussen?? ;-))

Marrigje zei

Wil je daar echt weten Annelies? Laat ik het zo zeggen, meer dan jij, en minder dan Margriet :o) Maar ja, stempels heb je nooit genoeg.