zondag 23 oktober 2011

Dag 75, Cadeaubloemen

Vandaag vierde mijn moeder haar 80e verjaardag. Voor haar heb ik een doosje versierd, door blikjes van bier in stukken te knippen, door de cuttlebug te halen met een embossingfolder, en daarna met alcohol inkt te bewerken.

Oorspronkelijk was het plan met lintjes en bloemen in de weer te gaan. Maar omdat ik iets anders wilde dan stempels, kwam ik uit bij de Kanzashi bloemen. Het kostte me een dag over het net surfen voor ik een goede omschrijving had gevonden, maar toen was de geest ook uit de fles, en heb ik een hele serie bloemen gemaakt. Behalve deze op de foto, nog een paar, maar die paste niet meer in het doosje. Als ik mijn nieuwe bril heb, wil ik hele kleine bloemen proberen te maken maar nu kan ik dat echt niet zien.








Today my mother celebrated her 80th birthday. I dressed up a small box for her, with a sodacan which I cut in pieces and run trough the cuttlebug in an embossinfolder. After that I coloured it with Rangers Alcoholinks.

Originally I planned on using ribbon and flowers to decorate it some more, but because I didnt want to use stamps this time, I thought of the kanzashi flowers. It took a day of surfing the net to find good instructions. And when I did, I made a lot of them. besides the one on the picture I made a few more, but the box was more than filled.

When I get my new glasses, I want to try to make a few really small ones, I just can not see what I am doing at the moment.

Geen opmerkingen: