dinsdag 13 september 2011

dag 35 ATC

Ik ben dol op grotere projecten. het project Kerstkaarten bijv, waarvoor ik 6250 rondjes van 1 inch aan het ponsen ben. En dat zijn alleen de witte, dan moeten er nog evenzoveel rondjes in kleurtjes.

En vandaag gestart, het project Traktatie. Moet 4 oktober af, en daarvoor hoeven 'maar' 600 labels worden gestansd, die in 60 doosjes moeten worden verdeeld.

En dan is er nog een klein project, wat bijna af is, maar waarvoor ik nog 2 (portret) foto's moet hebben.

Ik vind het niet leuk om dit soort grotere projecten te delen voor ze af zijn.
Daarom vandaag maar weer een ATC, al deze ATC's heb ik gemaakt voor een vriendin, en omdat die ze inmiddels heeft ontvangen, kan ik ze laten zien.

Ik heb de boot gestempeld op aquarel papier, met dye inkt. Daarna de inkt van de stempel laten uitlopen mbv een kwastje. Daarmee de zeilen ingekleurd. De achtergrond heb ik gemaakt met aquarelkrijt.

Stempel-Stampin Up.



I love to make bigger projects, project Christmascards for example. I have to punch 6250 1" circles for that. And that are only the white ones. After that I have to punch the same amount in colors.

Today I started project 'Treat', which have to be finished at october 4, I only have to diecut 600 labels for that, and devided those into 60 boxes.

Than there is a small project, which is almost finished, but I do have to get 2 more portrets for that one.

I do not like to share those bigger projects before they are finished, so today again an ATC. I made all those ATC for a friend. because she has received them, I can show them.

I stamped the boat on watercolorpaper using dye ink. Then I used the stamped ink to colour in the sail using a paintbrush.
The background I made using watercolor.

Stamp- Stampin Up

Geen opmerkingen: