zondag 4 september 2011

Dag 26 Kast


Vandaag heb ik iets heel anders in elkaar geknutseld dan een kaart.
Vandaag heb ik de kamer omgebouwd om er een nieuwe (tweedehands) kast in kwijt te kunnen. Al enige tijd zat dit idee in mijn hoofd, en gisteren vond ik de perfecte kast op Marktplaats. Ruurd heeft gebeld, en vandaag kon de kast opgehaald worden, anders werd het volgend weekeinde en zolang wilde we niet wachten.

Vanmorgen namen Ruurd en Lea de boot van 7 uur, en ben ik begonnen met opruimen, leegruimen en schoonmaken.
En zo konden we om half 12 beginnen met het opbouwen van deze geweldige modulaire kast. Helaas zaten er niet genoeg connectors en dozen bij, maar die scoren we ook nog wel.

De laden / The drawers


Het beging / The base


de opbouw nog in de auto/ The parts, still in the car


De kast, zoals ie nu is / Finished, for now.


Today I made something totally different than a card.
Today I redecorated my livingroom so I could fit in my new (used) cupboard. I had the idea to do this for a while now, and yesterday I found the perfect cupboard on Marktplaats ( a dutch auction site) Ruurd called the seller, and today we could pick the cupboard up, otherwise it would have been next weekend, and we really didnt wanted to wait so long.

This morning Ruurd and Lea went by ferry from 7 am, and I started to clean out the space for the drawer.
As soon as they came back ,I started to build the drawer, Since it is a modulair system, I could make it just the way I wanted.
We just missed a few connectors and drawers but we will find them aswell.

Geen opmerkingen: