woensdag 17 augustus 2011

dag 8, kaartje

Elke maand koop ik de Craft Stamper. Daar zit elke maand een gratis stempel bij. Die verzamel ik netjes in een mapje, maar veel doe ik er niet mee.
Daar moest maar eens verandering in komen vond ik. Toen ik op Splitcoaststampers deze tutorial vond, had ik ineens een idee.

De achtergrond gestempeld met een bloem in verschillende kleuren. Boven in de kaart papieren bloemen geplakt. En toen door de Cuttlebug gehaald, met embossingfolder met een klein motief.

Daarna hartjes toegevoegd van vilten bloemetjes en een miniknoopjes brad.
Tenslotte nog een keer de bloemenstempel gestempel en uitgeponst. Dat stukje gemat met dezelfde cardstock als de kaart zelf.



Every month I buy the Carft Stamper. And every month it comes with a little freebee stamp. I collect those in a map, but do not use them, that often.
That needed to change, and when I found this tutoral on Splitcoaststampers, I got an idea.

I stamped this flower in different colors as background. Than I attached paperflowers to the card, and run it trough the cuttlebug with an embossingfolder in a small motive

As center I attached small flowers from velt and a little button brad.

Finally I stamped the image again and punched it out with a square punch. I made a square mat of the same cardstock I made the card of.

Geen opmerkingen: