dinsdag 16 augustus 2011

Dag 7, scrappen

Het kostte meer moeite dan ik had gedacht maar de scrap is gemaakt. Mijn vrije dag was (natuurlijk) minder vrij dan ik had gedacht. En toen ik 24 letters had gestanst, bedacht ik dat stempelen mooier was, en kon ik dus nog een keer.

Verder spreekt het voor zich denk ik.









It was more trouble than I expected, but I made a scrap today. My day off, wasnt totally free (of course not)
The pictures speak for it self I guess. The journaling says
" Cecilia loves drawing, at sunday afternoon daddy tapes a big piece of drawing paper on the table so she can draw all she wants. Sometimes she is so totally in her drawing that she suddenly falls asleep"

2 opmerkingen:

Marielle zei

Super lief, dit is zo samen met haar tekening echt een prachtige herinnering

Ruurd zei

17 oktober 2010. Al weer bijna een jaar geleden. Maar wel gedurende een periode met mooi weer. En de hele dag aktief is voor zo'n mensje toch nog wel een opgaaf. Een tekening maken is even een - laten we zeggen - rustpuntje. Mooie gelegenheid tot het maken van een paar fotoos. Waar jij dan weer een scrap van maakt. Mooi. Echt een Marrigje scrap.