vrijdag 12 augustus 2011

Dag 3


Enige tijd geleden klikte ik, geheel tegen mijn gewoonte in, de nieuwsbrief van Sizzix aan. En daar was ie, DE stans. In eerste instantie was ik niet zo enthousiast, maar bij het zien van de werkbeschrijving was ik om. DEZE stans moest ik hebben.
Dus besteld. Ik moest nog een tijdje wachten, want hij was nog niet leverbaar. Scrapbookdepot was zo vriendelijk om me te mailen, persoonlijk, toen ze hem bestelden, en een week ofzo later, dat ie binnen was. Een dag later had ik hem in huis. Samen met het scorboard, waarvoor deze stans bedoeld is.

Ik heb eerst het scorboard bestempeld met bloemen en hartjes. Daarna heb ik het koffertje uitgestansd.

Het label heb ik gemaakt van DCP papier, en een bloem er op gestempeld.
De kleuren van de bloem, en het hart komen doordat ik met een blenderpen de kleuren heb uitgestreken. Dit is mijn nieuwste vondst bij het inkleuren van stempels, en ik vind het helemaal geweldig, zowel het effect ervan, als de techniek.

En dit is pas het eerste koffertje van wat, zeker weten, een hele serie gaat worden!

De foto is niet helemaal geweldig, eigenlijk had ik geen goed licht om te fotograferen. Ik wilde echter perse posten vandaag.



A while ago, totally against my normal ways, I opened the Sizzix newsletter. And there he was, a picture of THE die. Not love at first sight, it wasnt until I saw the instruction that I fell in love. I really, really needed this die. So I emaild Scrapbookdepot, my favorite webshop and they mailed me back when the die was ordered, and a week or so later, that it had arrived.
One day later I had it in my hands, together with the scorboard, the die is designed for.

First I stamped the scorboard, with flowers and little hearts. Than I diecut the scorboard with this terrific die. I shaped the suitcase as instructed.

The tag I made with DCP paper, and stamped it, using markers. The coloring is because I blended the colors with a blenderpen. I love this, both, the technique aswell as the look it gives.

And this is just the first suitcase from what, I am sure, is gonna be row of suitcases!!!!

This is not the best picture ever, I didnt have the good light. And I really wanted to post today.

Geen opmerkingen: