zondag 21 augustus 2011

Dag 12, kaart

Chocolade, ik ben er gek op. Toen ik deze set voor het eerst zag, wist ik dus dat ik DIE moest hebben.
Maar er een kaart mee maken, is nog een heel ander verhaal. Van de week kreeg ik ineens een idee, met 1 van de stempels.

Een simpel gemaakt kaartje, tekststempel geembossed met embossingpoeder op Kraft papier.
Een leuk kaartje om te maken was het wel, want er moest eerst chocolade voor worden opgegeten....



Chocolate, I love it!! When I saw this stampset for the first time, I just knew I had to have this one.
But to make a card with the stamps, is a whole different ballgame. This week, I suddenly had an idea.

The card was quiet easy to make. I heat embossed the stamp with white on kraftpaper.
It was a fun card to make, Before I could make it, I had to eat some chocolate......

Geen opmerkingen: