woensdag 10 augustus 2011

Dag 1

Dit project gaat moeilijker worden dan ik dacht. De eerste dag al denk ik aan opgeven. Foto's plaatsen is het grote probleem,. En dan nog de tijd vinden om iets te maken.
Hoe graag ik ook zou willen, het gaat me gewoon niet lukken om elke dag iets te maken, maar daar tegenover staat dan weer, dat ik soms meerdere dingen op een dag weet te maken, en er daar dan maar 1 van plaats.



Voor vandaag heb ik een verjaardagskaartje dat ik vorige week gemaakt heb, voor een lid van de verjaardagslijst.

Achtergrond is gemaakt met een stempelwheel, en een witte pigment inkt. Goed laten drogen, en toen met kleurige pigment inkt er overheen. Daar waar de witte pigmentinkt zit, blijft de gekleurde niet goed zitten, en krijg een soort omgekeerde stempel. Ik hou er zelf erg van, zowel van het effect, als om te doen.
Toen gesneden met de TopNote van SU.

het kaartje waar het op is geplakt heb ik helemaal vol gestempeld met een tekststempel.
De cupcake is gestempeld en geponsd met een bij elkaar horende set en pons. Als cupcake liefhebber, een musthave natuurlijk.

Geen opmerkingen: