dinsdag 31 augustus 2010

februari




De hele layout. Dit was een leuke om te maken. HEt achtergrond papier, behang, heeft een leuk glimmertje. Moet er niet aan denken om dat in mijn kamer aan de muur te hebben, maar voor dit werk is het heel geschikt. Februari vind ik altijd een lastige maand, want dan is er niets groots aan de hand. Ja Valentijn, maar om nou altijd met hartjes te werken... Niet iedereen heeft zo een romantische ziel als ikzelf. Maar wel licht van kleur. Tenslotte zit er in Februari meestal al wel voorjaar in de lucht. Dat probeer ik te laten zien in de kalender.



Vanwege dat voorjaar dan ook bloemen. Dit is een erg leuke stempelset. De stempel zelf is niet zo aansprekend, maar zodra je de stempel uitponst, met de bij behorende pons, ontstaat er ineens een heel erg leuke bloem.
Gestempeld op Vellum, en uitgeponst. En vervolgens met een brad vastgezet. Ik ben dol op brads,ze geven net dat meer dimensie aan het geheel die ik wil.
Als border heb ik een stampwheel gebruik, ook op vellum, en dat op rood cardstock geplakt. Daardoor valt het rood van de stempel een beetje weg, maar geeft ook een grappig effect in het geheel.
Stempels zijn van Stampin Up. Vellum en cardstock komen uit een setje papier dat ik van mijn vriendig gekregen heb. Heerlijk die grapbags met papier, gebruik ik graag.

Geen opmerkingen: