zondag 1 augustus 2010

Distress met strijkijzer



Voor de uitdaging van de Kicostampers, moest ik kaarten maken met mensafbeeldingen. Na enig zoeken, en een winkel doorgespit te hebben, bleek ik in de kast gewoon mooie stempels van mensen te hebben. Het ergste is nog, dat deze stempelsets tot mijn favoriete stempels behoren, en dat ze toch even aan mijn aandacht waren ontsnapt.

Bij het zien van de stempels, wist ik wat ik wilde proberen. Een distress achtergrond, een stempel, en de stempel gewoon inkleuren met Coloursoft potloden. Tekst stempel erbij, en klaar.
Deze kaart was voor een ketting. En eerlijk gezegd, ik kon er maar moeilijk afstand van nemen.

Voor de andere uitdagingskaarten van Juli en Augustus heb ik een soort serie gemaakt. Om die te showen moet ik even wachten tot de ontvanger ze gekregen heeft.

Voor grotere afbeelding, even op de foto klikken.

1 opmerking:

Debbie Stip zei

Hoi Marrigje! Dank je wel voor je reactie over de inkt! Ik ga zeker even wat Brilliance aanschaffen dan:-)

Wist je trouwens dat ik nog tot morgen een candy heb lopen op mn blog...dus mocht je nog mee willen doen;-)

Groetjes!
xxDebbie