dinsdag 27 juli 2010

Voor de juf (en meester)


Aan het einde van het schooljaar heb ik voor de juffen en de meester een bedankje gemaakt. En Lea en Rafael hebben dat ook gedaan.
De achterste rij is mijn werk, de twee doosjes ervoor zijn van Lea en Rafael.



Op een blaadje heb ik met een stempelroller van SU, letters en cijfers gestempeld. Een half blaadje paste precies om een potje van olvarit babyvoeding. Die ik door mijn werk altijd wel op voorraad heb. De potjes zijn gevuld met koffieboontjes (chocolade is altijd goed) en voor de juffen zit er een dekseltje van glimcrepepapier overheen.
Aan het sluitlint zit een cadeaukaartje, gemaakt met stempels en flowersoft.

Voor de meester heb ik nog een zonnebloem gemaakt met een stempelset en een treatcup. In de treatcup zitten zonnebloempitten. Dit is met een knipoog naar de tractatie die Lea uitdeelde bij haar verjaardag. Die had de meester erg op prijs gesteld.




Doosje gesneden met de Cricut. Door Lea versierd met Origami beesten. De juf houdt nl erg van beesten, van origami, en omdat het voetbal in Afrika plaats vond, zijn het afrikaanse beesten geworden. Juf is nl een voetbalfan.




Deze heeft Rafael gemaakt. Hij is heel erg creatief, en denkt heel erg buiten de box en dat kan je aan dit doosje goed zien.

Geen opmerkingen: