dinsdag 16 februari 2010

Scrapart



Omdat we toch in de buurt waren, zijn we ook nog even naar Scrapart geweest. Erg leuk. Ze hadden Color Core papier gewoon per stuk, dus ik heb een stapeltje groen gescoord.
En GLimmermist, daar heb ik al vaak mee in mijn (virtuele) handen gestaan, en nu ben ik gezwicht.
Ik ben bezig met een project waarvoor ik het goed kan gebruiken.
En tape, ik was door mijn dubbelzijdig tape heen. Ik zoek naar een goede lijmroller, suggesties zijn welkom.

Verder 2 pak maskertape. Mijn rol is bijna op, en al gebruik ik het niet dagelijks, het is toch wel prettig om het in grote hoeveelheiden in huis te hebben. Nu kan ik voorlopig weer vooruit.
Verder een boekje gescoord van mijn favoriete merk.
En natuurlijk nog wat leuk papier, ook groen, ik ben in mijn groene periode (lol)

En o ja, Ruurd scoorde nog prachtige (groene) alfabetstickers. Mijn vingers jeuken om aan de slag te gaan. Gelukkig hebben we zaterdag niets op de planning staan.

Geen opmerkingen: